fbpx

ДЯКУЄМО ЗА ЗВЕРНЕННЯ ДО НАС

У найближчий час ми з вами зв’яжемося

Ми працюємо: ПН – ПТ, 9:00 – 18:00

Член правління BACHMANN Ганс-Петер Вульф про зміни та інтернаціоналізацію

Ганс-Петер Вульф, керівник відділу глобальних продажів і маркетингу, а також член правління компанії BACHMANN, розповідає про зміни, інтернаціоналізацію та отримання сотень листів на день.

Ганс-Петер, окрім керівника відділу глобальних продажів, тепер ви також є керівником відділу маркетингу та членом правління. Що зміниться під вашим керівництвом?

Багато з того, що для мене має важливе значення, вже визначено як актуальні напрямки сьогодення й навіть дещо було розпочато в минулому. Тепер ми повинні продовжувати йти певними шляхами. Такі терміни, як от клієнтоорієнтованість, уже працюють. Проте я хотів би, щоб компанія зараз зробила ще серйозні кроки в цьому напрямку. Ми повинні зробити принцип орієнтованості на клієнта своїм головним маяком.

Що стосується маркетингу, то я хотів би більш тісно пов’язати підрозділ із продажами. Якщо продажі та маркетинг – потужний дует, це має величезне значення для компанії.

Для відділу продажів я хотів би бачити ще більшу гармонію між спеціалістами загального профілю та цільовими фахівцями. Крім того, ми в BACHMANN бачимо себе постачальником преміумкласу. Ми хочемо зміцнити цю ідентичність у довгостроковій перспективі.

Яку роль для вас відіграє інтернаціоналізація?

Як група, за останні роки ми зазнали серйозних змін і розвивалися в багатьох сферах. Спираючись на чітко визначену стратегію, ми зараз працюємо набагато більш цілеспрямовано та маємо добре структуровану основу, яка дозволить нам як групі досягти зростання вище середнього в майбутньому. Важливе значення для зростання будуть мати європейські ринки.

Ми хочемо подвоїти наші поточні річні продажі протягом наступних п’яти років. Це мета, до якої ми всі разом рухаємося. Оскільки протягом останніх кількох років ми витратили багато часу на роздуми про власні структури, тепер ми готові працювати на повній швидкості.

Я не знаю багатьох людей, які одночасно є маркетологами та експертами з продажу. Як з’явився ваш ентузіазм і досвід для обох сфер?

Чесно кажучи, почалося в коледжі. У мене був курс навчання, пов’язаний із продажами, але навчальна програма включала численні теми маркетингу. Я мав гарну змогу ідентифікувати себе з цим напрямком. Проте ще під час першого досвіду роботи у мене було відчуття, що функціональність такого поєднання недооцінена. Мені швидко стало зрозуміло, що тільки тоді, коли обидві сфери об’єднають свої погляди на ринок, можуть виникнути по-справжньому сильні бренди.

Під час роботи в Gaggenau Hausgeräte я зміг відчути саме це: обидва відділи працювали в постійному зв’язку один з одним. На важливих зустрічах із клієнтами часто були присутні маркетологи, а також фахівці з продажів, і це працювало фантастично. Сьогодні я можу сказати, що хотів би побачити структурно подібну констеляцію обох одиниць у BACHMANN. Я дуже радий, що тепер можу зробити свій внесок, також через свою роль керуючого директора, щоб ще ближче зблизити ці дві сфери.

Які ще теми вам близькі?

Я не думаю, що тему мислення можна виділити достатньо. Однак, це, на жаль, часто залишається занадто абстрактним поняттям, яке часто, здається, не дуже легко інтегрувати в наше повсякденне життя. Але я впевнений, що це запорука успіху.

Щоб пояснити це на прикладі нашої щирої теми про клієнтоорієнтованість: якщо ви встаєте вранці й ставите своєю особистою метою зробити клієнтів щасливими сьогодні, ви змінюєте весь свій спосіб роботи, а також наповнюєте свій особистий запас енергії великою кількістю позитиву.

На думку спадає гарна цитата Герба Келлехера, американського бізнесмена та співзасновника SouthWest Airlines. Одного разу він сказав: «Я весь час говорю своїм співробітникам, що ми працюємо у сфері послуг, і це чиста випадковість, що ми також літаємо на літаках». Це чудовий приклад того, наскільки важливим є мислення – також і особливо у випадку клієнтоорієнтованості – для колег.

Ганс-Пітер, Ваш лайфхак для боротьби з щоденним потоком пошти?

Важливе питання! Перш ніж відповісти, я маю зауважити: у мене є моя колега Катрін, яка чудово мене підтримує в цьому, тож, на щастя, я не на одинці із цим завданням.

Однак мушу визнати: це часто виклик. Щоб подолати його, я покладаюся на чіткі часові проміжки зосередженості й на послідовну роботу з будь-якого місця, тобто на обробку пошти між ними, і на інтеграцію невеликих тайм-аутів у щоденну рутину, якщо ситуація дозволяє. Це включає навмисні перерви, а також навмисні перерви в автономному режимі. Така дистанція важлива для збереження уважності до себе та власного рівня енергії.

І зрештою, я також намагаюся зіставити свій яскраво виражений оптимізм у часі з реальністю: у добі лише 24 години, тож неможливо встигнути все зробити відразу. Коли ви прощаєтеся з цим твердженням, ви відразу бачите речі набагато спокійніше!

На сторінку НОВИНИ
ПОСТАВИТИ ЗАПИТАННЯ

    Вентиляція
    Електротехніка
    Світло
    Будь ласка, заповніть всі необхідні поля
    ПІДПИСКА НА РОЗСИЛКУ